15 januar 2010

Fedt design

Jeg fik en reklame pr email og for nok den foerste gang nogensinde klikkede jeg paa linket. Det har jeg naesten fortrudt, for for HULEN nogle fede ting man kunne finde der!

Blandt mange andre fede ting fortaeller de om de "modulkoeleskabe". Denne her er f.eks. beregnet til en "flat share" (studie-dele-lejlighed). Den er da knaldhamrendes smart, hver person har sin egen del, som har baade koeleskabsafdeling og fryserafdeling.
Se saa lige denne her - den maatte godt bo i mit koekken. Det er da lige godt fantastisk at der endelig er nogen der har taenkt lidt over hvordan man opbevarer ens mad. Hver skuffe kan koebes som et modul og kan have forskellige temperaturer i dem. Alt er let overskueligt og saa er designet da knaldhamrendes smart. Vi skal godt nok ikke lige have nyt koeleskab, men ehmmm... hvis nu man skulle!

7 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Mega fedt, ja hvis man nu skulle have nyt køleskab så ville den der "ting" være et hit...

Annette sagde ...

Waauw, hvor lækkert. Den måtte også godt bo i mit køkken....

frk. Bibo sagde ...

So Ein Ding... vil jeg også have. ;)

Donald sagde ...

Jeg skal have nyt køleskab/frys men tænker faktisk mest på hvor koldt det kan blive :-)

De køleskabe repræsenterer virkelig god tænkning. Jeg kan ikke huske hvorfor, men engang brugte yuppie-galninge altid køleskabe som bevis på at der kunne proppes computere ind i alting og at det ville være et fremskridt. De to produkter beviser at der skal andet og mere til (selv om der måske er en computer i, så er det ikke der fokus ligger).

Lene sagde ...

fedt design, jeg er enig :-)

Tina - omme i London sagde ...

He he - det kunne vaere man skulle se om man kunne faa procenter for salget... :)

Lone sagde ...

Det er jo en skulptur i sig selv :)