05 januar 2010

Den smukkeste morgen

Jeg havde en sen start i morges, da jeg vidste jeg ville have en arbejdsdag der foerst ville slutte ved 8-tiden. Jeg lod vaere med at saette vaekkeuret og noed at vaagne af mig selv. Det goer jeg egentlig de fleste morgener, men har altid vaekkeuret stillet, bare i tilfaelde af jeg sover over mig.

Som det foerste hver morgen skynder jeg mig altid til vinduet, for at se hvad verden byder paa. I dag maatte jeg lige ind og finde mobilbilledferingsapparatet, da jeg havde ladet det godt fotografiapparat ligge paa arbejde, hvor jeg skulle bruge det i dag. Graesset var hvidt af frost og himlen chancerede i alskens forskellige sarte farver paa vestensiden af huset.


I oest var der mere kuloer paa. Jeg maa indroemme jeg kunne have sparket mig selv over at jeg ikke havde faaet fotografiapparatet med hjem. Jeg lovede migselv at den ikke ville faa lov at overnatte i the City igen i aften!

Jeg blev staaende laenge, for at nyde farverne paa himlen. Det er ikke tit jeg har tid, men jeg er egentlig god til at tage mig tid, uanset om det er meget kort tid. Man kan naa at nyde meget paa et oejeblik. Jeg noed solopgangen i dag.

1 kommentar:

Tina - omme i London sagde ...

Hov, mine billeder var blevet vaek, men nu er de tilbage igen. :)