16 januar 2010

Tak for opmaerksomheden

Foerst og fremmest vil jeg sige TUSINDE tak for alle de soede kommentarer og hilsener baade her paa bloggen, paa Facebook, Twitter, pr email, mobilen og i virkeligheden. Jeg er helt overvaeldet over at saa mange mennesker kan tage en interesse i hvad der naturligvis fylder ALT i vores tilvaerelse lige nu - nemlig vores nye, fine, lille barnebarn. Jeg har en fornemmelse af hun godt kunne risikere at komme til at optage en del spalteplads her paa bloggen. :)

Bebsen har ikke faaet et navn endnu, men det kommer tidsnok. Lige nu har hun ikke det store behov for et navn saa laenge man kan huske hvor man har lagt hende, for hun har endnu ikke laert at komme naar man kommer - til trods for at hun naturligvis er LANGT foran alle andre spaedboern...

Foedslen var overstaaet paa ingen tid. Ankomst paa sygehuset klokken 23.00, Mummy tilset ved midnatstide og Bebsen saa dagens lys klokken 04.50 - alle 54cm og 3200g af hende! En lang slank pige med moerkt haar og moerkeblaa oejne. Det bliver spaendende at se hvad det kan udvikle sig til.

Den lille familie kom hjem fra sygehuset i dag, saa i morgen skal vi besoege dem i de hjemlige omgivelser. Hele familien falder naturligvis i svime over Bebsen i lange baner og alle bliver vi lige en cm eller to rankere i ryggen naar hun falder i soevn hos os. SUK, hvor er hun bare laekker!

25 kommentarer:

Irene sagde ...

Mmmmmmh! Smelt!

Donald sagde ...

Og det er rigtig godt for antistress-kuren at beundre sådan en lille baby - og simpelthen genopdage hvad der er meningen med livet: At kunne bevæge en fod! Og en arm - og at kunne se ... [et par år senere] nøjjj, den siger bang når jeg skubber den ud der hvor bordet holder op ...

Nina sagde ...

Lækker! Hjertelig til lykke med hende også her fra Himmerland :o)

Marianne sagde ...

Et forsinket, men stadigvæk stort tillykke med titlen og den fine lille pige :0)

Hvor ser hun kær ud. Dejligt at høre, at alt gik som det skulle.

Irene sagde ...

Skøn baby!Rigtig hjertelig til lykke med hende!Det er vidunderligt at være Bedste - det kan du godt glæde dig til:-)

AagePK sagde ...

Tag min hilsen til den stolte fader: jeg kan se, han har gjort sig umage med ørerne, i hvert fald det venstre.
Og som Donald så rigtigt skriver: der er noget at glæde sig til, når hun begynder at opdage verden og dens sammenhænge.

Sifka sagde ...

Arj, det er bare det dejligste at få børnebørn. Tillykke, og hvor er hun dog dejlig!

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er hun vidunderlig - jeg synes, hun ser mere buttet ud end 3200 g :-)

Tillykke med bedstemor-titel - jeg er grøn af misundelse ;-)

Conny sagde ...

Endnu en gang tillykke med hende Tina,hvor er hun bare så sød.

Randi sagde ...

Åh, hvor er hun dejlig.

Mette G. sagde ...

Hvor er hun dejlig. Sidder her og bliver helt misundelig :-) Stort tillykke med hende.

FUUR. sagde ...

Hun har meget at skulle have lært,
den bette.
Bare vent om et år, hvad hun så kan.
I vil forundres.

Annette i Barcelona sagde ...

Hvor er hun bare skøn. - Stort tillykke med hende og den nye titel herfra også.

Nille sagde ...

Jamen selvfølgelig er hun klogere end andre :-) Det er de altså bare dem i ens egen familie!

Henny sagde ...

Tillykke med hende, og med bedstemorværdigheden!

FruE sagde ...

Tillykke med barnebarnet, det må være fantastisk. Hun ser virkelig vidunderlig ud.

Kirsten sagde ...

TILLYKKE med den nye titel, det må være ganske særligt ;-)

Anonym sagde ...

Stort til lykke med barnebarnet. Og så må jeg indrømme, at jeg er egentlig lidt forbavset over at dine børn er så gamle. Det havde jeg ikke troet!

Bettys blog sagde ...

Tillykke med din nye værdighed, hun se helt vidunderlig ud, den lille bebs. Skønt billede du har lagt på af Bedstemor And.

Tina - omme i London sagde ...

Jamen jeg ender sgi da med at takke over, hvis jeg skal svare individuelt paa alle jeres kommentarer, saa jeg vil lige give et kollektivt TAK!

Jens - jeg bliver vidst noedt til at give en lille forklaring paa min tidlige bedstemorstatus, til trods for det overhovedet ikke er umuligt i min alder. Jeg forelskede mig til tre boern, da jeg var 24 og de var 6,7 og knap 11. Boernene har altid boet hos os, saa jeg ser dem helt og holdent som mine, men rent genetisk er det ikke min skyld de er perfekte - kun opdragelsesmaessigt. :) Pral, pral, pral, men det maa man godt naar det gaelder ens boern og boerneboern!

Frederikke sagde ...

ja, hjertelig tillykke med hende :-)

Dorthe D sagde ...

Tillykke med hende. Hvor er hun bare nuser.

Ella sagde ...

Jaaaaamen, hun er så dejlig, at det ingen ende vil tage. Tænk at være på første parket til livets store mirakel :-)

Mette sagde ...

Til lykke, Tina!

Tina - omme i London sagde ...

Jamen joesses, kan I blive ved? TAK tak og atter tak!