02 januar 2010

Aftenens godnatbillede

Saa sner det sandelig igen. Lidt har ogsaa ret!

7 kommentarer:

Lene sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lene sagde ...

Nu sner det, nu sner det, jeg ligger her og ser det....

men jeg er heldigvis ikke forkølet og har været ude og kælke i dag, håber du får så meget sne at du kan lade det indre legebarn slippe ud :-)

Conny sagde ...

Her har det sneet i nat, smuk godnatbillede

KirstenK sagde ...

Dejligt billede...men her kan man altså lave snemænd...æv bæv

Annette sagde ...

Tina, rigtig godt nytår. D
enne gang slår jeg dig med flere længder hvad sne angår, vi har meget lige nu, rigtig meget endda ☺

Donald sagde ...

Godt Nytår med sne og det hele!

Åh lad dem bare prale - lidt har i den grad ret, når det handler om sne! Det ser så fint ud.

Hvad er det for en forstenet Kermit, du har liggende på bordet?

Tina - omme i London sagde ...

Lene - der skal en del fantasi til at faa en kaelketur ud af de snefnug vi faar, men lidt har ogsaa ret. :)

Conny - smukt!

Kirsten - hov hov, ikke saa fraek. :)

Annette - fedt!

Donald - det er en lille sten jeg fandt paa stranden i Brighton, mener jeg det var. :)