05 januar 2010

Jubiii...

Jeg troede min elskede tog gas paa mig, da han aabnede gardinet og udbroed alskens "ih" og "aah" lyde, som om der foregik noget spaendende. Det gjorde der!
Sneen laegger sig fra foerste fnug og danner moenster paa Veluxvinduerne, som jeg da slet ikke kunne dy mig for at aabne lidt for lige at se ud.



I gadelysets skaer faar man en rigtig fornemmelse af hvad i morgen byder paa. I eftermiddags, hvor det bare var koldt og sneen var noget man hoerte om paa vejrudsigten, tikkede der en email ind med besked om at et moede paa torsdag er aflyst - paa grund af den lovede sne! Jeg var lige ved at doe af grin og mine kolleger mente ogsaa nok det var liiige overdrevent nok! Da vi var faerdige med at grine af det kiggede min kollega ind paa togfirmaets hjemmeside. De havde allerede lavet i morgens koereplan om til en noedplan og toget koerer bare to gange i timen, mod de saedvanlige seks! Det er da lige godt fantastisk hvad man skal finde sig i, bare fordi vi har noget rigtig godt vintervejr. Monstro man skulle finde et par leggins frem til i morgen, til lige at have over stroempebukserne?

6 kommentarer:

FruE sagde ...

Sneen er smuk, men kan give lidt trafikale problemer. Midt- og Nordjylland er vist kaos i dag :-)

Anonym sagde ...

Skulle forholdsreglerne "oversættes", ja så var nordjyderne forlængst evakueret til mindre snefyldte dele af landet :-D

Annette sagde ...

Skønne billeder, jeg fornemmer din glæde over sneen igennem dem ☺ ☺

Lone sagde ...

Jeg husker da man havde 100 min i timen for at holde koereplanen og have tog der koerte til tiden

KirstenK sagde ...

Nu skal i også have sne kaos...her er det lidt vildt!!

Tina - omme i London sagde ...

FruE - trafikale problemer er jeg helt klar over, men heldigvis kan jeg da gaa!

Anjoe - LOL!

Annette - ja, jeg kan slet ikke lade vaere at gaa ud i det.

Lone - LOL, var det ikke "bare" 66 minutter? ;)