28 januar 2010

Godt gift!

Paa grund af uforudsete omstaendigheder endte jeg med en ret lang dag paa kontoret. Bedst som jeg sad og sukkede over det sidste stykke arbejde ringede min elskede for at sige at han ville hente mig, naar nu jeg arbejdede saa sent.

Som sagt saa gjort og i loebet af ingen tid holdt prinsen i den sorte bil uden for mit kontor. Da vi kom hjem fik jeg endnu en overraskelse. En laekker middag med laks, nye kartofler og masser af sproede groentsager, lige som jeg kan lide dem.

Der var stearinlys paa bordet og et glas vin fik jeg ogsaa, mens vi sad og noed den friske laksemiddag og fik vendt dagens gang i verdensfirmaet.

Da vi havde spist faerdig blev jeg praesenteret for en aeske Belgiske chokolader - bare fordi! Jeg er godt gift, saadan RIGTIG godt gift og paa tirsdag har vi kobberbryllup. Jeg glaeder mig til de naeste 12 1/2 aar. :)

9 kommentarer:

Lene sagde ...

Enig, du er godt gift :-) Og det er din mand også :-)
Må I få en dejlig dag på tirsdag :-)

KirstenK sagde ...

Dejlig at være godt gift..tillykke med kobberbrylluppetpå tirsdag...

Ellen sagde ...

Årh, hvor sødt. Både af ham og at læse om.

Det er ikke hver dag, man møder nogen, der åbenlyst er så vilde med hinanden som I to, når det har været 'hverdag' i så mange år.
Men det luner at se, at det sagtens kan lade sig gøre.

Til lykke med på tirsdag.

Anonym sagde ...

Ja, helt ærligt; jeg tror sørme også du er godt gift! Det er faktisk noget jeg ofte tænker på, når jeg læser din blog. Jeg tror, at I begge er rigtig gode til at gøre lidt ekstra for hinanden en gang i mellem!

Vibeke sagde ...

Hvor dejligt at læse!
I er vist godt gift!
knus
Vibeke

AagePK sagde ...

Det har vist også noget med gensidig inspiration at gøre, er min erfaring. Og siger min kone.
At være gift med en kvinde, der får os mænd til at holde på formerne, og give chokolade, der giver former at holde i. Og af.
;-)

FUUR. sagde ...

I er begge to godt gift,
i har vel også selv valgt?
I har nået meget på de få år.

"BEDSTEFORÆLDRE å sårn"

Forresten, vi glæder os MEGET,
til festen på lørdag.

Lone sagde ...

Den tallerkenfuld ser super lækker ud. En ret lige efter min smag - og med skræl på kartoflerne, ja :)

Jeg er enig med Ellen og Jens :-)
Tillykke med kobberbrylluppet!

Tina - omme i London sagde ...

Tak!