24 januar 2010

En maaned efter jul

I morges havde jeg vinduer og doere til at staa vidt aabne, saa vi lige kunne faa lidt luft ind. Vi plejede ikke at have det store behov for at aabne vinduerne, for de var saa utaette at der stod en stiv kuling ind. Det goer der ikke laengere og nu kan man endda aabne vinduerne uden frygt for de skal falde ud! Hold fast hvor er vi glade for endelig at have de nye sat i og naar vi nu aabenbart ikke skal have sne, saa er det da laekkert med saadan noget lunt foraarsvejr i stedet, uanset at det kan naa at blive rigtig koldt endnu!

10 kommentarer:

Septemberliv sagde ...

Hvor er I heldige!
Her er sne, her er koldt, her blæser det en pelikan og så er der endda 334 dage til juleaften.

Kom hid forår! Vi savner dig!!
God (forårs)aften :0)

Kirsten sagde ...

Lige præcis, vi ville fryse som pingviner, hvis jeg begyndte, at åbne vinduer og døre... det er bare piv-hamrende koldt ;-)

Annette sagde ...

Lige en opsummering:
Bebsens fødder og hænder, ja jeg har kun 1 kommentar og det er Åhhhhh......
Jeg tror altså ikke på den med størrelsen på dine hænder ved fødselen, i hvert fald har de været ualmindelig meget krøllede sammen ☺ ☺
Den sovepose, den ser da godtnok supergod ud. Gad vide om jeg ikke skulle investere lidt tid i at kigge på den, for selv om jeg absolut ikke må sige/skrive noget om det, så skal jeg være bedste til en lillebror/søster til mit vidunderlige barnebarn i august og når den kan bruges helt op til 6 år, så.....
Sikke nogle vinduer, der er da ingen ende på salighederne hos dig.
Ha´ en god uge.

Tina - omme i London sagde ...

Septemberliv - foraaret kan tidsnok komme. Jeg kunne godt bruge lidt mere vinter foerst! :)

Kirsten - LOL!

Annette - (SHHH... TILLYKKE!!!) jeg skal give dig en opdatering, naar pingvinen ankommer for at se om den kan anbefales. :) Mht haenderne, saa synes jeg bare det billede er saa ekstremt. Mine er jo naermest eksploderet i stoerrelse og saa er min bare lang og mager. Taenk sig hvis den var tyk ogsaa!

AagePK sagde ...

Og fin-fin udsigt til, yes, lige præcis, lige dér ud for vinduets håndtag: a postcase!

Tina - omme i London sagde ...

Aage - jeg kan efterhaanden naesten ikke tage et billede uden at taenke paa dig. :)

AagePK sagde ...

Så forstår jeg bedre, at jeg har en konstant ringen for ørerne!
;-)

Tina - omme i London sagde ...

:)

Conny sagde ...

Her er der ikke forårsvejr, der har frosen 12 grader i nat og så er der rimtåge her i Viborg.

Tina - omme i London sagde ...

Jeg er altsaa noget misundelig paa alt det sne I stadig har. :)