20 januar 2010

Gratis London!

For en god uges tid siden modtog jeg et opkald fra Molton Brown, som er en rigtig laekker forretninger, som saelger hudplejecremer og anden luksus. Jeg stod paa deres database, da jeg havde faaet nogle af deres produkter i julegave et aar og havde registreret mig som interesseret i deres produkter. De ringede for at sige at de ville tilbyde mig en gratis "mini facial" (ansigtsrensning?). Jeg bestilte tid til sidste fredag, men kom ikke afsted, da jeg havde alt for travlt med at holde en laekker lille baby. :) I mandags gik jeg ind i butikken og undskyldte at jeg ikke var kommet og da jeg fortalte hvorfor blev jeg fluks tilbudt en ny tid.

Jeg blev sat i en stol af en ualmindeligt soed og smilende ung dame, som saa gav sig i kast med at rense min hud og pleje den med alverdens laekre og velduftende cremer. Hold fast, hvor var det fristende at koebe hele hudplejeserien, men jeg styrede mig og kom bare hjem med to produkter. Maaske man kunne luske et par ting mere med hjem paa et tidspunkt som andre ting loeber toer. "Du dufter dejligt" sagde min elskede, da jeg kom ind af doeren og jeg sidder stadig her og foeler mig som en halv million, med den friskeste og bloedeste hud taenkeligt. Skoent!

9 kommentarer:

AagePK sagde ...

Jaja, den slags tricks for at lokke kundene ind kender vi godt: da du gik ind, lignede du garanteret et bedstemor til 1 million, og nu ligner du én til 1/2 million og køber produkter for at komme til at ligne dig selv, ha!

KirstenK sagde ...

Lækkert med hud der er blød som en baby...når du nu ikke kunne komme fordi du havde travlt med at holde babyen er det vel ikke mere end rimeligt at du har blød babyhud...

Tina - omme i London sagde ...

Aage - :)

Kirsten - ja, det maa der da vaere nogen rimelighed ved. Grandad var nede og hilse paa igaar og han saa helt salig ud, da han kom hjem. :)

Donald sagde ...

Jeg troede det var spiselige runde småkager og servietter i fin anrulning ;-)

Conny sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Conny sagde ...

Jeg har prøvet det en enkelt gang,
det var bare skøn og meget dyrt.

Lone sagde ...

Altså du kan jo næsten ikke blive kønnere .......

Tina - omme i London sagde ...

Donald - jeg tror nok de ville blive noget toerre at gumle paa, men man kunne da proeve...

Conny - ja det er det normalt og saa er det ogsaa mere gennemgribende end denne omgang, som saa til gengaeld var gratis.

Lone - LOL!

FruE sagde ...

Suk, hvor lyder det bare skønt og afslappende. Forstår nu godt at "lækker baby" trækker mere end det andet :o)

God weekend.