31 januar 2010

Aftenens godnatbillede

Aftenens godnatbillede af en sovende bebs. Zzzz

9 kommentarer:

Sister Bonde sagde ...

Der findes ikke noget skønnere end sovende bebser. God søndag til jer.

AagePK sagde ...

Det dejlige godnat-billede kom lige sent nok, på det tidspunkt var jeg selv i drømmeland; billedet var det samme.
Næsten.
(Jeg ligger på maven.)

Conny sagde ...

Hvor er hun da bare skøn at se på.
Kan i have en god søndag

FUUR. sagde ...

Hun er bare for nuttet!

Jeg glæder mig helt vildt, til at få lov at holde hende, den lille dukke.

Det varer ikke længe.

Jeg tar" bare den store kuffert med. Dukken vil have godt af en lille tur til DK. med OLDEMOR.

Irene sagde ...

hun ligner sin Grandad, den dreng! Smelt!

KirstenK sagde ...

For filan hvor er hun sød, der findes ikke noget så fredfyldt som sovende babyer (kan måske forstås på flere måder, men skal altså forstås på den positive måde)

Annette sagde ...

Åh da, hvor er bebsen dejlig, sådanne nogle sovende vidundere er bare skønne, skønne.
Resume:
I er da godt gift begge 2, men tæskelækkert at blive forkælet ind i mellem ☺
Nu er jeg altså meget, meget nysgerrig, det er da ikke Limfjorden du skriver om? Det kan det ikke være (tror jeg).
En god aften til jer deromme i Londen.

Bettys blog sagde ...

Hun ser yndig ud!

Tina - omme i London sagde ...

Tusinde tak allesammen. En dag faar jeg nok et vaagent billede af hende, men jeg maa enten vaere doedkedelig eller ogsaa har jeg en beroligende indflydelse paa hende, for saa snart bebsen ligger mine arme skvatter hun i soevn!

Annette - ja, det er Limfjorden. Jeg er foedt og opvokset paa Fur, hvor mine foraeldre bor. :)