24 april 2007

I godt selskab

I aftes moedtes jeg med to af mine kolleger fra mit gamle arbejde over en bid pizza paa Pizza Express i Canary Wharf. De arbejder begge stadig i Canary Wharf og det er ikke en stor omvej for mig at tage den tur hjem.

Pizza Express er en af mine yndlings, hvis der skal pizza paa bordet og de skuffede skam heller ikke, i hvert fald ikke med pizzaen, som jeg fik lige som jeg ville have den; uden ansjoser og med masser af champignon! De havde en "special" paa dessertmenuen, som vi lystigt bestilte, for saa at finde ud af at de ikke havde mere apple pie og custard. Naa, men saa bestilte vi da bare noget andet! Vi blev enige om at vi godt kunne taale en enkelt drink mere inden vi gik hjem og endte (af ukendte aarsager...) med at bestille hjemmelavet lemonade, men det var de godt nok rendt toer for! Naah, men saa maatte vi ty til de haarde varer og jeg bestilte en gin & skinny tonic - for saa at faa at vide at de desvaerre ikke havde mere skinny tonic! JUST BRING ME A DRINK!!! - Joesses, jeg maa have lydt noget desperat til sidst, men det er sgi da umuligt at bestille naar de er loebet toer for det hele - og NEJ, det var ikke os der havde drukket barer toer!

Til trods for den tvivlsomme service havde vi en rigtig dejlig aften, som skal gentages snarest. Naeste gang kan det godt vaere vi skal vaelge "The Gourmet Pizza company!"

P.S. Jeg var MEGET taet paa at snuppe et kaffesaet med hjem i tasken. Jeez, hvor var de fede!

Ingen kommentarer: