22 april 2007

Ingen maraton til mig!

Jeg havde haabet paa at kunne deltage i dette aars London Marathon, men fik afslag tilbage i December.

Nu er loebet afviklet og loeberne sidder hjemme og vaerner om deres oemme foedder.

MEN - og der er jo altid et men; det er stadig ikke for sent at donere et enkelt lille pund eller to til Katie's valgte charity: The Cardiomyopathy Association...

Du kan donere lige her:
KATIE RUNS THE MARATHON

Imens kan jeg sidde her i min marathonjakke og se traet ud - jeg klippede da plaenen, saa lidt motion har jeg faaet!
Naeste aar er det min tur til at marathonere - de kan da ikke give mig afslag to aar i traek - eller kan de?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

WAUW vidste ikke du løb marathon! Det er fanme stort Tina! Hatten af!
Hilsen hende der kæmper for at kunne løbe 5km ;)

Tina - omme i London sagde ...

Rolig rolig, jeg har jo ikke gjort det endnu og jeg vil gaette paa det bliver mere gaa end loebe, men en maraton er en maraton! (",)

Tina - omme i London sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.