04 april 2007

Operation Paaskeglad - se hvad der kom med posten!

I aftes da jeg kom hjem fra sygehuset var jeg traet som et helt alderdomshjem, der havde vaeret paa udflugt i fjorten dage. Jeg var parat til at gaa lige i seng - ingen svinkeaerinder!

Det varede lige ind til jeg indsaa at paaskeharen havde vaeret paa besoeg - og saa kom mobilkameraet paa arbejde.

Tusinde tak Lone i Marsken, for det smukke soelvaeg med chokoladeaeg inden i saa vel som de soede papirsklip af paaskeharerne. Chokoladerne er en saga blot og Lloyd ville meget gerne have at vide hvor de kom fra, for de smage virkelig godt. Han var ikke helt tilfreds med at jeg ikke bare lige kunne trylle flere frem!

Lone havde saagar vaeret vaks nok til at printe brevpapir med Liselottes paaskeglade logo! Det var da bare prikken over i'et.

Lone - se at faa en blog oprettet. Liselotte - tak for den gode ide og Pernille - tak for du gad boevle med projektet.

Nu mangler jeg bare at hoere at min egen paaskehilsen er naaet frem til XXX i XXXland. Efter sigende skulle den naa frem til tiden!

Until next year Easterlings...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Tina
Uh - hvor blev jeg glad for at se de fine billeder. Dejligt at påskehilsenen blev godt modtaget. Ja summerbirds chokolade er bare for laekker - måske vi skal til at sende chokolade frem og tilbage over Nordsøen! Vi boede selv i England i nogle år, og min store pige paa 17 aar mener ikke at der er noget, der overgaaes af Cadbury. Sidste år var vi i England et par dage i paaskeferien, og vi slaebte hjem: Cadbury chokolade, simnel cake, hot cross buns, lemon curd, tropicana juice og en hel koeletaske fyldt med curries fra Sainsburys - plus alt det andet, godt vi var i bil.
Jeg oensker jer en glaedelig paaske og rigtig god bedring til din mand.

Tina - omme i London sagde ...

LOL - det lyder som naar jeg er i DK en tur. Tasken vejer et tons og indeholder dansk slik og ugeblade i tonsevis!
Tak igen - og giv et pip, hvis I kommer her over igen.