28 april 2007

Did the earth move?

Vi kom temmelig sent i seng i aftes, efter som vi havde vaeret ude og foejte - og vaagnede der for foerst op paa formiddagen. Vi taendte for radioen og pludselig fandt vi ud af at vi havde sovet os fra al spaendingen; vi havde haft jordskaelv!

Vi MAA kunne have foelt det, for det var i Folkestone, som kun ligger omkring 65 miles her fra og da vi havde et jordskaelv i the Midlands for en 3 aar siden maerkede jeg det ret kraftigt.

Jordskaelvet i Folkestone var godt nok kun 4.3 paa Richter skalaen, mens den i Dudley var omkring 5, men Dudley ligger altsaa noget laengere vaek; jeg vil gaette paa omkring 150 miles.
Dudley jorskaelvet fik et billede til at falde af vaegen og ting til at falde paa gulvet. Jeg var noget overrasket da det skete og jeg maa indroemme jeg var endnu mere overrasket over at det var et jordskaelv! Saa vidt vi kan se skete der ikke noget denne gang og jeg maa da indroemme jeg haaber at det forbliver en overraskelse, for jeg vil da ikke bo i et jordskaelvsomraade!
Billedet er venligst "udlaant" af BBC.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Nej det er skisme da ikke lige det, man forbinder med Good old England - God save the Queen, og jer andre for flere af dem ;-) God søndag!