12 april 2007

I arbejdstoejet igen



Jeg maatte et smut i arbejdstoejet i eftermiddags, til trods for at jeg har paaskeferie - I 10 DAGE!!!

SIMA havde en presentation, som jeg havde lovet en kollega jeg ville tage ham med til, saa jakkesaettet blev hevet frem fra moelposen og jeg stjavrede ned og tog med et tog ind til the City.

Min kollega var saa glad for han var taget med, for han laerte bare saa meget. Lloyd mener jeg har taget kollegaen under min vinge - og det har han vidst lidt ret i. Jeg kan slet ikke lade vaere med at opfordre folk der har lidt initiativ og tager en interesse i det samfund og det fag vi arbejder i.

SIMA holder heldigvis altid deres moeder spaendende steder og denne gang var det i "The Guildhall", som er saadan et smukt sted. Den historie (og billeder) faar vente til i morgen, for nu er jeg godt nok traet!

G'nat!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

"In these shoes!"

Tina - omme i London sagde ...

Jeg saa min egen skygge og kunne ikke staa for billedet. Jeg sendte det til Lloyd, som ringede og sagde "do fanme a TOSK!". LOL