13 april 2007

De er skoere - de romere

Tabblo: London past and future
Turen i arbejdstoejet i gaar boed paa et visit til the Guildhall i the City of London.

I kaelderen paa the Guildhall ligger Londons Romerske amphiteater og er spaendende. Efter endt forelaesning i aftes, havde vi lejlighed til at kigge ind og faa en fornemmelse af stoerrelsen paa projected. Joesses, det er da et stort project!

Jeg har faktisk set det foer, men det havde jeg helt aerligt glemt alt om, men jeg er heller ikke typen paa at haenge mig for meget i fortiden...

Langt mere spaendende var byplanerne for de fremtidige bygningsvaerk rundt omkring i City - se se, det er noget der vaekker min interesse, isaer da Michael Snyder var til stede for at give en personlig "rundtur" paa planchen. Hvis ikke han ved hvad det handler om, saa er der vidst ingen der goer!



Ingen kommentarer: