25 april 2007

Min skal hedde Axel!


Billedet er venligst "udlaant" af Hoax Slayer.

Jeg har altid vaeret vild med salamandere og jeg er da ikke blevet mindre vild med dem siden jeg fik tilsendt billedet af denne lille fyr, som skulle forestille at vaere en fisk med haender! Naah ja ok, det er ikke sikkert det er alle der har brugt adskillige somre paa at opdraette salamandere og derfor ikke kan se forskel paa en fisk og en salamander!

Hvis nogensinde jeg skulle faa saadan en lille fyr, saa skulle han hedde Axel.
Joesses, hvor er den nuttet!

4 kommentarer:

Helle Dioni Munksgaard sagde ...

Når sådan en fætter først er vendt i rasp og forsynet med nogle komfritter, er der såmænd ingen der kan se om der er tale om en fisk eller en salamander

Anonym sagde ...

Normalt kan jeg godt følge dig, men lige i det her tilfælde, får du altså lov at beholde ham HELT for dig selv. Godt nok er jeg dyreglad, men der ér grænser ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Kim - SPISNING forbudt. Hold dig til guldfisk!
Deborah, kan du slet ikke se den har en soed lille mund? Det kan jeg - og jeg er IKKE nogen stor dyreven!(",)

Anonym sagde ...

Nej min ven, den er altså for creepy - sorry :o