22 april 2007

Endelig fik jeg det gjort

Plaenen var ikke blevet klippet siden den 11. Marts, grundet sygehusophold og hvad ved jeg, saa i dag maatte jeg have roejserne frem. Man kan ikke sige andet end den VIRKELIG traengte til det, joesses, det lignede mere en mark end en plaene!

Patienten var bare saa daarlig over at sidde inde og kigge paa og proevede ihaerdigt at finde paa noget at lave. Jeg fik ham strammet an med en skammel i koekkenet, saa kunne han flikke nogle meat balls sammen til stegning, naar jeg kom ind.
Det gik helt godt - de smagte fantastisk!
Plaenen blev ikke helt saa nydelig som jeg gerne ville have den. Jeg blev noedt til at klippe den to gange, bare for at faa den til at se rimelig ud! ALDRIG skal der gaa 6 uger igen mellem plaeneklipningerne!


Heldigvis var der meget andet smukt at kigge paa i haven. Paeretraet har allerede sat den foerste paere og jordbaerplanterne staar i blomst. Jeg kunne slet ikke dy mig for at snuppe billedferingsapparatet med ud med plaeneklipperen.
Hun: "Pooh - it smells of ræv!"
Han: "Of røv?"
Hun: "No, of ræv, you torsk!"
Han: "Oh, you mean a ræøv!"
Hun: "Yeah, something along those lines!"


Ingen kommentarer: