07 april 2007

Hoejtidskaktus

Til jul stod min julekaktus i blomst, med tonsevis af flotte hvide, lange blomster. Det goer den hvert aar og jeg er saa tilfreds med den.
Sidste aar blomstrede min venindes paaskekaktus til paaske, som altid - saa snuppede den lige en blomstring i anledning af ramadan og igen til jul ogsaa.
Gad vide om min 0gsaa lider af aarstids og eventuelt religionsforvirring?
Ok, den staar bare med en enkelt blomst, men vi faar se om den snupper diwali eller ramadan med i saesonen ogsaa!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, man skulle tro at den var bestilt til at blomstre ved højtiderne :O)

Tina - omme i London sagde ...

Dens opfoersel er nu under mikroskopet. En hoejtidskaktus, som kan tilpasse sig et hvert hjem maa der da vaere penge i?

Lene sagde ...

Min kaktus startede også ud med at være julekaktus (mener jeg at kunne huske), men så ombestemte den sig og er nu en dejlig påskekaktus :-)

Tina - omme i London sagde ...

Lene, jeg gad vide om min nu holder op med at blomstre til jul, eller om den simpelthen bare ER en hoejtidskaktus, i hvilket tilfaelde jeg vil bede den om at tage vores foedselsdage med ogsaa. (",)