22 april 2007

Et udvalg af dagens bedste billeder

Dagens fotosafari blev, som altid, rigtig lang og bestod af en hulens masse blomsterbilleder. Her er et udsnit af de bedre.

Naboens aebletrae faar verdens smukkeste blomster, som heldigvis er ret fotogene. Aeblerne smager desuden ogsaa ret godt - og der er rigtig mange af dem. Der lander altid masser i min have. (",)

Jeg opdagede pludselig at den clematis jeg satte for et par aar siden og aldrig havde vist tegn paa at ville blomstre pludselig havde bekendt kuloer, med skoenne farver. Jubiii, det var vaerd at vente paa.

Jeg er vild med texturen paa disse flotte bolde, som haenger paa en af naboernes trae. Traeet straekker sig heldigvis ind i min have. Jeg aner ikke hvad det hedder, men jeg nyder det.

Den kaere magnolie. Den har virkelig vaeret helt faenomenal i aar. Den plejer aldrig at staa i blomst saa laenge. Hold fast, hvor er jeg glad for jeg fik den beskaaret kraftigt for et par aar siden. Den er blevet bedre og bedre lige siden. Det var ellers naer kostet et aegteskab!

Jordbaerblomst? Ja, det er det altsaa. Jordbaerrene er ikke noget at raabe hurra for, men blomsterne udligner den manglende smag. Gad vide om ikke jeg skulle proeve at saette et par gode jordbaer som en overraskelse til resten af familien?
Nok blomsterrier her fra. jeg skal lige have strikket et par pinde inden sengetid - og saa er der vidst ogsaa noget med der staar et par maskinfulde toej og summer i bryggerset...




3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lækre forårsbilleder, Tina :-)

Lene sagde ...

du gør mig glad Tina :-)

Tina - omme i London sagde ...

Tak, de damer.