01 april 2007

Gaarsdagens fotosafari

Gaarsdagens fotosafari boed paa mange forskellige billeder. Vejret var perfekt til formaalet og aftenlyset var isaer smukt. Jeg spekulerede paa om jeg skulle til at lege med makrofunktionen paa kameraet, som blandt andre garnministeriet goer i for tiden, men havde ikke rigtig lyst til at vaere teknisk, bare til at tage billeder. Jeg elsker at tage billeder!
Jeg vidste der var kommet et par gode billeder i kassen og gaettede paa at disse nye skud paa vores japanske kirsebaertrae nok ville vaere et af de bedre. Det var det.
Magnolien brillierede, som altid, skoent blomsterne er ved at vaere lidt slappe. Aftenlyset var perfekt til at faa selv en lidt slatten blomst til at se flot ud.

Mit yndlings billede blev dog denne skoenne kombination af roed, hvid og groen, paa en sort baggrund. Uanset hvilket kamera du har, saa kan naturen altsaa noget med farver som vi doedelige aldrig kan efterabe, uanset hvor gode vi er.

Joesses, hvor er jeg glad for mit kamera!

6 kommentarer:

Lene sagde ...

du har sans for farver og detaljer Tina, jeg er vild med dine billeder.
Ps hvordan har du fået funktionen med de sidste kommentarer? Jeg troede ikke man kunne på blogger?

Tina - omme i London sagde ...

Tak Lene. Kommentarfunktionen har jeg ledt efter LAENGE - og endelig fandt jeg den. Du skal gaa ind i "edit layout" og "add feed". Her klistrer du din "comments feed" ind. Min ser saadan her ud:
http://twishart.blogspot.com/feeds/comments/default?alt=rss. Held og lykke.

Anonym sagde ...

Min favorit er magnolien i aftenlyset.

Tina - omme i London sagde ...

Karen, jeg maa indroemme de alle er mine favoritter. Aftensol er saadan et godt tidspunkt at tage billeder. Lyset er saa laekkert.

Vivian sagde ...

Suuuperflotte billeder; jeg har også allerede været i gang igen, med barn "under armen" så med mere eller mindre held, men en dag bliver man vel go' til sagerne :-)

Hilsner Vivian

Anonym sagde ...

Vi andre er også glade for dit kamera :) Elsker simpelthen dine billeder - især af magnolierne.. en af mine favoritter