12 april 2007

Jubiii - saa er de ankommet!

Vejret er helt faenomenalt - og det paastaas at det skal blive endnu bedre i loebet af de naeste par dage. I dag var der 20 grader i skyggen, og ALT for varmt til at have sko og stroempar paa.

Jeg hader at fryse mine taer og gaar, indendoere, med ulne toefler hele aaret rundt, men naar jeg er ude og gaa, kan jeg godt lide at maerke solen paa mine foedder, saa i dag blev de trofaste traeskoafloesere fra sidste sommer fundet frem.

Joesses, hvor skulle jeg have koebt en 4-5 par, da jeg koebte dem. Jeg ville elske et par i hver en farve. De er paene nok til man ikke ligner en knollefaks, hvis man har en nederdel eller korte bukser paa og dawle nok til at man kan gaa med dem til et par cowboybukser.

Sidste aar lagde vi en masse tulipanloeg rundt omkring paa matriklen - og det nyder vi godt af i aar. Jeg ville oenske man kunne faa tulipaner der blomstrer hele aaret rundt, for jeg er simpelthen helt vild med dem.

I gaar, mens jeg var paa patientkoersel havde posten vaeret her. Han havde en pakke til mig, som jeg valgte at hente i dag, da jeg ikke havde taalmodighed til at vente en dag mere, inden de ville proeve at levere den igen. Jeg haabede i mit stille sind at det ville vaere mindst en af boegerne fra min tur paa Amazonen.

Postsorteringskontoret er kun aabent til klokken 13.00 for pakkeafhentning. Det opdagede jeg foerst klokken 12.00, saa alle mine andre svinkaerinder, handlen , gaaen i banken etc. maatte vente til efter pakken var hentet!

Paa postsorteringen var der hamrendes travlt. Jeg var nok ikke den eneste der fandt aabningstiderne fem minutter i lukketid...

Endelig blev det min tur og endelig kunne jeg konstantere at den gode fru Zimmerman var kommet hjem til England igen.

JUBIII - mine to foerste EZ boeger er arriveret! Lloyd oejenede titlen: "Knitting without tears" med det samme. Det ender sgi med han faar laert at strikke! Taenk sig alt det han kunne faa fra haanden, mens han er benloes...

Da vi kom hjem fra postsorteringen - og alle de andre svinkaerinder satte jeg mig i haven i en god times tid og fordybede mig i "Knitters Almanac".

Nej, hvor jeg bare glaeder mig til at laere mere om EZ's teknikker. Konen er simpelthen genial!












2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Fede sko.
Happy reading og strikning!

Tina - omme i London sagde ...

Tak Maria (",)