06 november 2010

Fredag aften

Ugen har vaeret lang og lidt sej, men for hulen hvor faar man da lige et lille energiboost, naar det pludselig er tid at holde weekend. Jeg smaahinker naermest hele vejen ned til stationen. :)

Jeg skulle selvfoelgelig liiige staa og se paa tidevandet kom ind, mens floden proevede paa at flyde ud af. Det giver nogle sjove boelger, naar understroemmen naturligt flyder mod oest og tidevandet maser sig ind mod vest. Jeg synes billedet er meget moerkt, men det var da rimelig tidligt paa det tidspunkt. Min billedfering betoed selvfoelgelig jeg kom for sent til det tog jeg egentlig havde planer om at naa, men heldigvis koerer de hver 10-12 minutter, saa det gik endda.

Der gik ikke laenge fra jeg kom hjem til maden stod paa bordet. Vi var nemlig enige om at vi fortjente en shish kebab fra verdens bedste kebab shop og minsandten om ikke der faldt en pose chips af til os ogsaa. Fredag aften er altsaa ikke det vaerste der er!

2 kommentarer:

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Dejligt at se at der bliver tid til små forkælelse Tina, man skal være god ved sig selv, kun på den måde for man lejlighed til at vise, hvor meget man sætter pris på sig selv, maden ser dejlig ud, kanske det er verdens bedste.
God weekend.

Tina - omme i London sagde ...

Michael - jeg lover dig det ER simpelthen verdens bedste shish kebab og det toer jeg sige, helt uden at have smagt dem allesammen. :)
Du har ret - man SKAL vaere god ved en selv og det er jeg, saa tit jeg kan. :)