21 april 2009

Saa skal der fejres

I dag har vi rigelig grund til at hejse flaget (paa den flagstang vi ikke har...) for i dag er der foedselsdag paa den lysegroenne. TILLYKKE med dagen soede Irene, jeg kan se paa vejret at du har opfoert dig smukt i HELE det forgangne aar. QE2 - ogsaa kendt som Lizzie bad mig takke dig for din smukke opfoersel, saa hun kunne faa paent vinkevejr paa slottet i Windsor.

Sidste aar fejrede vi Irene's foedselsdag i the Guildhall, hvor jeg fik min "Freedom of the City" og bagefter paa Brown's i the Old Jewry, hvor vi skaalede i champagne. Igen i aar skal jeg naesten have lov at fejre foedselsdag for Irene, bare en uge forsinket, for naar vi kommer hjem fra DK i naeste uge skulle hun gerne staa og vente paa os i Stansted, saa vi kan hygge os sammen i naesten en uge!


Ih, hvor har jeg da meget at glaede mig til i disse dage - og joesses, hvor har jeg meget der skal goeres, inden jeg lukker og slukker for en uge i aften!

8 kommentarer:

Irene sagde ...

Ja, sikken en dag vi havde sidste år Tina. Det er ufatteligt det kun er et år siden, det føles som 10!

Tak for kage, du er sød!

Tina - omme i London sagde ...

Ja, jeg synes det foeles lidt som 10 minutter, men et aar praecis, det er det. I morges var der et billede af William Hague i avisen, han har ogsaa lige faaet sin "freedom". Langsomper!

Kagen faar vi i 3d i naeste uge. :)

Irene sagde ...

Langsomper it is! ;-)

Conny sagde ...

Flager er hejst og vi har det skønneste solskin( midt barnebarn fylder 14år i dag) et stor tillykke med Irene og jeg vil ønske dig god tur hjem til DK

Tina - omme i London sagde ...

Tak Conny - og tillykke med den unge dame. :)

FUUR sagde ...

Der så en dronning og to prinsesser, der har fødselsdag i dag, nemlig prinsesse Irene, født på FUUR, og lille prinsesse Isabella, af Danmark. Godt gjort man skal via London, for at gratulere dig Irene!!!!!

Tina - omme i London sagde ...

LOL Moar - vi ses i morgen YABADABADUUUUUH!

Lene sagde ...

God tur hjem Tina og tillykke med en dejlig søster :-)