10 april 2009

Klar til kamp!

Jep – hvem husker ikke Georgs Bureaus sang “Barfo” – og hvem laenges ikke efter at maerke graesset under de bare taer?

P1260955

Well, nu har jeg koebt mig et par saakaldte “anti-sko” fra Masai Barfods Teknologerne fra ehmmm Oestrig, mener jeg det var, og saa maa jeg jo kunne foele som om jeg gaar med bare taer hele tiden – helt uden at fryse om foedderne!

P1260958

Ok, saa det er ikke jordens smukkeste sko, men saa er de til gengaeld sunde og helt ideelle til saadan en som mig, der gaar mange km hver dag. Gutten der solgte dem til mig fortalte at jeg har en meget sund holdning og en god naturlig gang i skoene og han mente helt sikkert jeg vil blive helt vildt glad for dem.

Jeg er allerede kommet mig over den vaerste soesyge og tror paa han faar ret – nu er jeg kampklar som en Masai kriger!

De laver ogsaa vinterstoevler!

15 kommentarer:

Anette sagde ...

De er ikke helt vildt kønne men det vigtigste er at de er gode at ha på. Min mand har / har haft flere par MBT sko og er helt vild med dem. Jeg har et par røde ;) og er knap så vild med dem - jeg får ondt i mine led men måske går jeg for lang tid i dem i starten så lige pt står de i skabet indtil jeg vil forsøge mig igen.
Erik Veje - håndboldspilleren/træneren har haft forhandlingsretten til skoene i DK men har lige solgt firmaet - der er mange her i DK der er begyndt at gå i dem - specielt sundhedspersonalet der også går mange skridt hver dag. Håber du bliver rigtig glad for dem ;)

Margrethe sagde ...

Jeg har en veninde som har adskillige af disse sko - og jeg synes egentlig de er lidt charmerende, haha - kan godt li' den der lidt umoderne facon ;-) Har tænkt på at købe et par.... måske man skulle kaste sig ud i det.

Olines sagde ...

Hvor sjovt jeg sad netop og tænkte på, at jeg ville skrive et indlæg om MBT sko og sandaler, men du kom mig i forkøbet:)
Jeg er ret vilde med mine og bruger dem til lange gåture. Jeg kan ikke finde ud af, at have dem på når jeg er på arbejde.
Dine er noget smukkere end mine skulle jeg hilse og sige:)

Olines sagde ...

Hvor sjovt jeg sad netop og tænkte på, at jeg ville skrive et indlæg om MBT sko og sandaler, men du kom mig i forkøbet:)
Jeg er ret vilde med mine og bruger dem til lange gåture. Jeg kan ikke finde ud af, at have dem på når jeg er på arbejde.
Dine er noget smukkere end mine skulle jeg hilse og sige:)

Pernille på 1. sagde ...

Hold op hvor ser de gode ud de sko, dem kender jeg slet ikke.

Jeg vil da ikke sige at det er verdens grimmeste sko :)

Jeg går næsten kun i Angulus sko, men jeg må da lige have tjekket dem her.
God langfredag

Lene sagde ...

Jeg kunne godt tænke mig et par som dine, men søsyg? jeg bliver meget nemt søsyg, så nu tør jeg ikke :-)

Tina - omme i London sagde ...

Anette - jeg er allerede helt vild med dem og kan maerke de faar mig til at gaa ordentligt paa mine foedder. :) Proev igen.

Margrethe - adskillige par faar jeg naeppe i en hast, for joesses, hvor er de dyre! Jeg tror dog de er alle pengene vaerd.

Oline - charmerende kan jeg gaa med til, saa laenge du ikke kalder dem elegante. Kast dig dog ud i det, jeg kan maerke de virker.

Pernille - Angulus kender jeg ikke, men er de overhovedet i familie med dem her, saa er de garanteret fede. :)

Lene - ok, det med soesygen var groft overdrevet. Faktisk vil jeg gaa saa langt som til at sige at de er fede!

Irene sagde ...

Tina, mine små vinterstøvler og mine sorte sandaler er Angulus, bare lige til orientering og er altså slet ikke noget i retningen af dine nye rædsler, ja undskyld, men kønne, det er de sgutte. Nuvel, de er charmerende og jeg kender mange der bruger dem og elsker dem, så det!

Jeg har på fornemmeren at jeg måske ville få lidt ledsmerter, på den der ondt i anklerne måde, har du oplevet det? Jeg kommer snart og stikker en tå i for lige at prøve selv ... ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Ingen ondt i anklerne, men til at begynde med er det haardt i svangen (hedder buen under foden ikke saadan?). Maaske er det fordi jeg har saadan en hoej bue, men ellers er det hovedsageligt ballerne og foran paa hoften, hvor jeg maerker det. :)

@ sagde ...

Hvor er de flotte Tina!
Jeg har selv et par MBT i kondisko-udgaven. Dem kan jeg rende i dag og nat uden problemer, og har kunnet fra dag 1 - de er stadig som nye, selvom de er 3 år gamle, så de er pengene værd.
Men din model er bare meget flottere!

Mht. Angulus, så dyrker jeg også dét mærke, omend det ikke er at sammenligne med MBT ;o) 2 forskellige slags sunde og gode sko i hver sin kategori!

capac sagde ...

Hvordan er de at køre bil i?

Marianne sagde ...

Hvor er de skønne...Sådan nogle vil jeg også ønske mig :-)

@ sagde ...

@capac
Som at køre bil med de klodser under fødderne, som jeg ellers ofte mangler for at kunne nå pedalerne :-D
Nej, der er ikke den store forskel!

Unknown sagde ...

Saadanne nogle har jeg oensket mig i ca 10 aar!! Der er en dame i fitness centeret der baade loeber og laver step aerobics i dem, saa kom du bare igang med at oeve dig:)

Tina - omme i London sagde ...

Liv og glade dage - jeg har ogsaa allerede vaennet mig til mine og kunne gaa milevidt i dem. Jeg er rigtig glad for dem, uanset prisen.

Capac - det aner jeg ikke, men jeg kan koere bil i hvad som helst, saa det bliver nok ikke et problem for mig.

Marianne - det anbefaler jeg paa det kraftigste.

Kat - de her bliver mine gaa til/fra arbejde sko, saa de skal nok blive roert. Jeg gaar minimum 5km pr dag, saa jeg gaar igennem nogle saaler normalt. Ham der solgte mig de her mente jeg skulle kunne faa to aar ud af dem, med det km-tal. I oevrigt kan man faa en ny saal under, naar den gamle gaar til.