28 april 2009

On the road again

Saa gik den uge og sikken en uge det har været. Vi har simpelthen
hygget og nydt til den store guld medalje. Der var bare en ting vi
ikke naaede og den holder jeg for migselv for vi naaede saa meget
andet, der var mindst lige saa skoent.

Nu sidder vi parat til afgang, sammen med en gruppe paa ca 20 knægte
som helt sikkert aldrig har været ude at flyve foer, de lyder
temmeligt nervoese og derfor opfoerer sig som en flok bavianer.

Jeg har lige sagt til min elskede at jeg foeler mig utroligt dansk i
dag. 'How does that feel' spurgte han saa og jeg maa indroemme jeg
ikke kan sætte ord paa det. Jeg gøer det heller ikke saa længe nogen
kunne tro jeg var med dem!

Nu siger vi tak for denne gang og glæder os allerede til Oktober, naar
vi vender frygteligt tilbage.

8 kommentarer:

Conny sagde ...

Skønt at høre du har haft nogle dejlige dage her DK.

Ellen sagde ...

Jeg har været væk et stykke tid, men kan da ligesom fornemme, at du har brugt nogle dage på at besøge rødderne :-)
Det lyder til, at du har nydt det i fulde drag.
Det kan jeg godt forstå - I skal jo storforkæles, I bortfløjne mennesker, når I for en stund vender tilbage til lille Danmark.

Anonym sagde ...

Hvor har det været hyggeligt at være med jer i DK - næsten som at være der selv :-)

Tina - omme i London sagde ...

Conny - vi kan i hvert fald ikke klage paa vejret! Waurv, hvor var vi bare heldige.

Ellen - jep, jeg har vaeret paa rodbesoeg. Det er bare saa laekkert!

Pernille - tak, vi har sandelig ogsaa hygget os. Som vi er blevet forkaelede!

Marianne sagde ...

Hvor er det dejligt at læse og jeg glæder mig til at du får uddybet det at føle sig dansk og jeg savner allereder London, suk....suk

Sofie - i Stroud sagde ...

Det var lige ved vi kunne vinke til hinanden i luften :-) Vi flyver i morgen (fra Birmingham til Billund) og glæder os til et par dage i Danmark!

Nille sagde ...

Jeg kan sagtens følge din tanke om at føle sig SÅ dansk! Den følelse kan også overvælde mig på nogle tidspunkter... det er ikke definerbart i ord; men det svulmer i hjertet... og det er helt sikkert en følelse, der forstærkes ved at bo i udlandet, tror jeg!

Jeg har nogle gange et så pudsigt ekstra hjerteslag når flyet sætter hjulene på runwayen i Kastrup ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Marianne - det var en pludselig foelelse, som jeg ellers ikke har lagt maerke til foer. Jeg foelte mig bare lige pludselig som DANSKE Tina, ikke bare Tina. Maerkeligt!

Sofie - oev boev, det kunne da have vaeret hyggeligt. Nyd det fine vejr. :)

Pernille - sjovt! I dag er jeg "mig" igen. :)