30 april 2009

Blogtraef - omme i London

I aftes havde jeg aftalt et lille blogtraef med to af mine yndlingsbloggere, nemlig Irene og Lisa. Irene kom og hentede mig fra arbejde, men det var desvaerre ingen success, for det betoed at vi BEGGE to kom alt for sent, i stedet for bare mig. UNDSKYLD LISA! Heldigvis var Lisa i godt selskab og hun saa stadig ganske tilfreds ud, da vi ankom.

Graffiti

Blogmoedet skulle staa i Waterloo og naar man kommer fra Waterloo station, kommer man lige praecis ned gennem et lille hjoerne af "The Tunnel", som er jordens fedeste sted at studere graffiti! Jeg knipsede et par hurtige billeder og saa skyndte vi os ned til Lower Marsh.

P1280055

Jeg har saadan en lyst til at proeve denne lille "Bed & Breakfast" som ligger naesten lige over for garnbutikken hvor vi skulle moedes. I stueetagen ligger der en "greasy spoon caf' ", som jeg stadig har til gode at proeve, men jeg har en lumsk anelse om at den er rigtig god. :)

P1280056

IKnit London holder "Knit in" hver onsdag og torsdag aften og det var da et aabenlyst sted for tre strikke/haekletanter at moedes. Vi snakkede og moedte nogle af de andre strikkere og det var bare hyggeligt. Det lykkedes mig rent faktisk at komme ud derfra HELT uden at koebe mere garn, men jeg havde selvfoelgelig ogsaa lige vaeret i Duddines vaevestue paa Fur, hvor jeg var faldet lidt i fordaerv og saa er der lige den fikse lille sag at alt mit garn nu er synligt oppe paa det nye loft... Hmmm, monstro man skulle faa lukkede skuffer istedet for aabne hylder - de er knap saa afsloerende! I hvert fald overvejer jeg et lille gardin foran indgangen; jeg kunne da strikke et - jeg har i hvert fald garn nok.

Paa fredag moedes vi igen, men denne gang i Reading, hvor endnu en strikketante har hjemme. Ih, hvor jeg glaeder mig!


4 kommentarer:

anjoe sagde ...

Monstro du havde feber? Jeg troede ikke, at strikkere kunne ha' garn nok, og ved pladsmangel er det ægtefællen, som først ryger ud :-D

Nyd den forlængede weekend - og den megen plads i huset!

Tina - omme i London sagde ...

He he - ham kan jeg sgi da ikke undvaere!

Donald sagde ...

Nej det er da godt at der også forekommer blogg-treff i London - og sikkenen spændende tur I har været på.
:-)

Tina - omme i London sagde ...

Donald - her har faktisk allerede vaeret adskillige blogtraef og det er rigtig hyggeligt. :)
Turen var hurtig, men skoen.