07 april 2009

Operation paaskeglad

Se lige hvad der kom med posten til mig i dag - et styks Operation Paaskeglad pakke fra Dorthe Andersen i Aalborg. TAK Dorthe!

Operation paaskeglad

Kortet gaar jeg ud fra er hjemmegjort. Det er rigtig soedt og saa fik jeg mig lidt af en overraskelse paa bagsiden, for Dorthe havde skrevet paa forfuldendt engelsk, da hun ikke var sikker paa hvor vidt jeg kunne dansk. Jeg havde da aldrig spekuleret paa at nogen kunne vaere i tvivl om det, men mit navn afsloerer jo ikke just min herkomst. Jeg synes simpelthen det var saa soedt gjort.

I pakken laa der en rigtig soed kalender med katte, en pose kornblomstfroe og en YANKIE BAR... Helt aerligt, det var bare godt ramt, af en der sender til en vildt fremmed person af tvivlsom herkomst! Jeg elsker katte, blomster og YANKIE bar, saa det er en 100% succesrate. Flot klaret. Jeg er allerede parat til naeste aars Operation Paaskeglad. Gad vide om min pakke egentlig er naaet frem?

9 kommentarer:

Lene sagde ...

Jeg fik også min påskepakke i dag, det gør virkelig glad :-)

Kirsten sagde ...

Jeg har også fået min pakke i dag, med ukendt afsender, men dejligt alligevel. ;-))

Hvor sødt gjort, at skrive til dig på engelsk, når hun nu ikke lige vidste om du kunne dansk... sikke en dejlig og smuk tanke... kan godt forstå du blev glad og rørt...

God påske til dig og dine...

Anonym sagde ...

Jeg har også modtaget min påskegave, fra en ukendt afsender.
Det er så dejlig en "opfindelse" det hersens Operation Påskeglad :-)
God påske til dig og dine

Mette sagde ...

Så er operation Påskeglad også fuldført for dit vedkommende. God påske!

Tina - omme i London sagde ...

Nu haaber jeg bare min egen kommer frem til tiden!

Anette sagde ...

Hej Tina,
Ja din pakke er nået frem i dag og ja - google er din ven. Tusind tak og en rigtig god påske til dig og dine Kh Anette

Tina - omme i London sagde ...

Fedt Anette - det er jeg glad for. :)

God paaske til dig ogsaa.

Dorthe Andersen sagde ...

Hej Tina,
Så havde jeg ret - du var den Tina omme i London Tina, som jeg troede du var. Men da dit efternavn ikke afslørede megen danskhed, turde jeg ikke andet end at skrive på engelsk :)
Jeg er glad for, at pakken kom frem i tide inden Påske og at den faldt i god jord. Det ER jo lidt specielt at skulle sende en pakke til en, som man ikke kender.
/Dorthe fra Aalborg

Pist - jeg nappede selv en makker til Yankie-baren :) De er nemlig go'e.

Tina - omme i London sagde ...

Aaah, fedt Dorthe. Jeg har lige taendt for computeren for at sende dig en lille hilsen, men nu kan jeg luske ind paa din blog i stedet. :)