14 april 2009

Gulv taeppe…

P1270097

Gulv…

 

P1270109

Taeppe!

12 kommentarer:

Irene sagde ...

saje 'woltæp', som i 'wooltææp'!
PIIIIIIIIIIIIFT!

Lene sagde ...

Smukt! :-)

Tina - omme i London sagde ...

Tak. :)

Nille sagde ...

Slæbte I det store tæppe med hjem i flyveren - eller fik I det sendt?

Det er utroligt smukt... og dejligt, at I nåede at blive færdige i påsken!

anjoe sagde ...

Det tæppe burde ikke ha' været gemt væk i 2 år... Nu har I vel en frynsekam, for sådan en bør man bruge jævnligt ;-)

Anonym sagde ...

ORJJJJJ, hvor er DET flot!!!

Tina - omme i London sagde ...

Pernille - vi fik det sendt, men det fylder naesten ingenting, naar det er foldet sammen.

Anjoe - det var ogsaa bare i et aar. :) Frynsekam har jeg ingen af, men jeg har en stoevsuger, som kan det samme trick.

Anne - tak! Det var faktisk det eneste i hele biksen som jeg rigtig godt kunne lide. Det burde saa gu ogsaa vaere paent til den pris!

FUUR sagde ...

Jeg troede der var lidt Hodja fra Pjort over jer. Jeg tror godt, man kan flyve på det tæppe. Prøv at sætte jer,jeg går ud og klipper plænen ,så i får en god landingsbane. "Ryan" er måske mere bekvem. I har vel også bestilt biletter,til om "straks".

kent sagde ...

Vil lige pointere at det ikke er mig der har lagt det parketgulv. Så havde sammenføjningerne ligget ens over hele gulvet. Det dér ligner da noget en eller anden christianit har lagt før morgenjointen....

Tina - omme i London sagde ...

Moar - jeg tror sgi taeppet er mere bekvemt end Ryan, men vi snupper Ryan alligevel. :)

Kent - LOL, du skal bare sige din mening. Vi er ganske tilfredse med det, morgenjoint eller ej. :)

Conny sagde ...

Rigtig flot gulv,og super, super flot tæppe.
Med hilsen fra Viborg

Tina - omme i London sagde ...

Tak skal du have Conny.