12 marts 2012

Ryd op i dit rod

Sidste gang vi flyttede, anbealede en af mine veninder at jeg laeste en bog med titlen "Ryd op i dit rod med Feng Shui" inden vi flyttede. Det gjorde jeg og hold fast hvor kom jeg af med meget gammelt bras.


Da jeg kom hjem til aften var der blevet ryddet op i noget af vores rod - nemlig det vi har liggende i haven.  Vores nye nabo maa virkelig korse sig hver gang hun kigger ud i haven og ser alle de murbrokker. Nu bliver de udnyttet og snart haaber jeg paa vi begynder at se en trappe og en terrasse tage facon. Vi ender sgi da med at faa styr paa det hele inden jul...

6 kommentarer:

Eva sagde ...

Ryd op i dit rod står på min reol, og den bliver læst med jævne mellemrum. Den er bare god! Rammer lige mit svage oprydningsgén, så jeg får kræfter til at skaffe mig af med alt det, som jeg jo faktisk ikke behøver....

Hold da op, hvor I knokler:)

AagePK sagde ...

Jeg kender godt de der bøger med gode råd:"Sådan bliver du millionær" "Ryd op med..." Hvis det var så nemt, hvorfor er forfatteren så nødt til at skrive bøgerne?
Var det ikke en idé at ringe til ham Feng Shui og bede ham komme og rydde op, så han kunne bevise sine teorier?
;-)

Conny sagde ...

Der er heldigvis længe til jul Tina, så du når det nok.

KirstenK sagde ...

Derer da godt nok gang i den...måske det var noget for mig at læse netop den bog...jeg har godt nok svaghed for at samle sammen...men jeg plejer at tage en oprydnings/udrydningsrunde en gang om året...Inden jul er da også et realistisk mål, ikke?

Tina - omme i London sagde ...

Eva - bogen er genial!

Aage - hvis du paa nogen maade har nogen samlertendens, saa vil jeg vaedde paa du kan faa noget ud af denne her, den er simpelthen fantastisk!

Conny - LOL, ja, mon ikke?

Kirsten - helt sikkert. :)

AagePK sagde ...

Jeg samler, og netop derfor får jeg vel ikke brug for at rydde op og smide ud, det ville da gå imod mine gener, og så bliver jeg da frustreret, har du tænkt på det?
;-)