19 juni 2007

Ok, saa jeg har noget med broer?

Jeg har siddet og bikset lidt med youtube, men uden held for nu... Jeg har ellers en lille vaeldig dramatisk film at vise, men vi maa noejes med et par stills for nu!

Da jeg gik over London Bridge til aften var himlen temmelig graa og det trak haardt op til regn. Jeg skulle lige stoppe og tage et billede af Londons affald blive sejlet ned ad floden til lossepladsen og hvad saa jeg?


Et sejlskib, som var for hoejt til at gaa under Tower Bridge, saa den maatte aabnes... Well, jeg har det hele paa video - inclusiv en forfaerdelig regnstorm, men jeg kan ikke lige faa skidtet til at du! Det kommer lige pludselig. Jeg skal nok faa min video lagt op. Faerdig basta!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Why is it that you can say "snestorm" and not "regnstorm"?

I LURV Danglish!

Mht. Youtube, så er det noget med at man publicherer derfra, du skal være logget ind og så publicerer du direkte til bloggen derfra ...

Anonym sagde ...

Så hut jeg visker så laver YouTube blogposten, som du så kan redigere og tilpasse på selve bloggen bagefter.

Tina - omme i London sagde ...

Det maa undersoeges. Med den piskende og blaesende regn jeg stod igennem for at optage det, skal det saft suseme ogsaa vises!