21 juni 2007

En ganske almindelig mand

Da jeg kom til stationen i morges stod min veninde Debbie og grinede - med et par krykker i haenderne!

STOENNI, taenkte jeg og spurgte forsigtigt til hvad aarsagen var. Hun var faldet ned ad de sidste fire trin paa deres trappe og havde forslaaet sin fod noget saa haesligt, men havde heldigvis hverken knaekket knogler eller ledbaand! PYHA - heldigvis regner hun ikke med at skulle bruge dem over en uge. Jeg tror jeg er ved at udvikle en kraftig allergi til krykker!

Toget kom og vi steg ombord. Debbie udpegede en af de rejsende, som jeg godt kan huske hun har proevet paa at vise ham mig foer, men denne gang saa jeg hvem hun mente. En nydelig mand med moerkt kroellet haar og briller, som sad og laeste paa sin Blackberry. "Det er min chef, han er the Chief Cashier og han bor ikke langt fra os." Debbie arbejder i the Bank of England. "Oh ok", sagde jeg og undrede mig over al den detalje jeg skulle have. "Find en pengeseddel frem og lad mig vise dig noget", sagde hun saa. Jeg saa endnu mere maerkelig ud i hovedet, indtil hun viste mig hvorfor. Gaet lige hvem skriver under paa pengesedlerne? Ingen andre end the Chief Cashier! Joesses, for et cool job!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Absolut et cool job ;-) En sød historie,og god bedring til kollegaen. Kan godt forstå, du har udviklet allergi overfor krykker - hvordan går det med manden din?

Tina - omme i London sagde ...

Det gaar helt godt med ham. Han "gaar" i to sko og uden krykker. Det ser lidt sjovt ud endnu, men det gaar fremad. Tak for du spurgte.

Anonym sagde ...

How cool is that!!!
Kommer altså snart og rører ved dig!

Anonym sagde ...

Det var da så lidt - dejligt det går den rigtige vej.