14 juni 2007

Nu jeg lige er ved det med lysekronerne...

Jeg var da forresten til en ualmindelig kedelig seminar ved Mark Mobius den anden dag i Plaisterers Hall, hvor jeg, grundet kedsomheden, fik rig lejlighed til at studere det smukke loft og de imponerende lysekroner!


Lysekronerne er ca tre meter hoeje og jeg faar lige pludselig en fornemmelse af jeg har bragt billeder af dem her foer - eller i hvert fald en af dem.

Jeg kunne rigtig godt taenke mig at faa lov at gaa paa photosafari der inde engang uden en hel masse andre mennesker til stede.
Smuttede lige en tur ind i arkivet og minsandten om ikke jeg har beundret lysekronerne foer!
De ER altsaa imponerende!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Wouw! Jeg er også fuldstændig forgabt i de lysekroner.

Tina - omme i London sagde ...

Sidst jeg var der havde jeg husket dem som vaerende ca. 1.5m hoeje, men denne gang kiggede jeg ordentlig paa dem og de er mindst dobbelt saa store!
Jeg skal vidst til at spare mere end bare mine £2 moenter sammen, hvis jeg skal faa raad til saadan en - og et hus at haenge den i!