29 juni 2007

Kaloriebombe!

Paa hjemturen i aftes fik jeg oeje paa at man kan koebe Krispy Kreme doughnuts paa London Bridge station og kunne ikke staa for fristelsen til at koebe en fire stykker med hjem til aftenkaffen.

Vi plejer nu ikke faa noget til kaffen, men af og til kan man da fristes over ende og snuppe en bid chokolade eller en kage. Problemet er at jeg altid glemmer vi har det - og saa ender jeg med at smide det halve ud, for det bliver for gammelt.

Saadan gik det ikke i aftes. Jeg havde koebt den absolut mest vamle og fedende version af alle Krispy Kremes doughnuts, (Chocolate Iced Creme Filled) for skal det vaere, saa lad det vaere!

"Nutritional" information: Cal 350, Protein 3g, Carbohydrate 39g, Sugars 23g, Fat total 21g, Fat saturated 5g, Fiber 0.5g, Sodium 0.14g!


Er der flere, loed der, da alle havde faaet deres guflet i sig? FLERE? GULP - har I ikke braekfornemmelser nok allerede? Desuden er de hamrendes dyre. I andre forretninger giver man max 50p per doughnut og saa er de kaempe! De her kostede £5 for 4 styks. Det er sgi da proptraekkeri - men hold fast hvor var den altsaa god!

2 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Ha - Krispy Creme, jeg troede, du skulle bage brunsviger
Det var dyrt, prisen i pund og US dollar er den samme.
Ulla

Tina - omme i London sagde ...

LOL - jeg kom faktisk til at bage noget helt andet, nemlig muffins! Jeg ved ikke hvad der pludselig kom over mig!
Oh - og velkommen til!