07 juni 2007

Det var lige foer jeg noed det!

Jeg har simpelthen saa meget at lave paa arbejde at jeg knap har tid til at aande, naar jeg kommer hjem. Jeg har et strikke project, som skal vaere faerdigt til den 1ste juli til en barnedaab, men jeg tror altsaa baby faar vente paa sin gave, for jeg har ikke timer nok i doegnet.

Heldigvis er min extreme travlhed en foreloebig sag, men det er sgi da haardt saa laenge det staar paa. Min deadline er paa mandag og saa kan jeg begynde at aande lidt igen inden den naeste, som nok kommer til at ligge en maaned senere - og saa skulle der blive fred i en tid.
Da jeg kom hjem til aften og havde faaet noget at spise gik vi i "the Great Sava Centre in the sky" og fik handlet. Koeleskabet var ved at se lidt soergeligt ud! Jeg plejer at afsky at handle, men naar jeg har saa travlt i mit hovede elsker jeg at goere noget nyttigt, som hovedet ikke skal aktiveres alt for meget tid. Jeg er lige ved at sige at jeg noed det, men det er vidst at straekke sandheden lidt. Anyhow, nu er det gjort, saa behoever vi ikke handle i et stykke tid igen.
Til trods for jeg knokler en vis legemsdel ud af bukserne er jeg simpelthen saa glad for jeg skiftede arbejde. Jeg har en energi uden lige - og har oven i koebet smidt en 3-4 kg siden jul. I morges vaagnede jeg tidligt, stod op og spaendte loebeskoene paa - og loeb en hel km! Ja, det lyder som latterligt lidt, men hvis nu jeg fortaeller at jeg ikke har loebet over 800 meter siden omkring 1988, saa synes jeg faktisk selv det er helt ok. Jeg har altid oensket mig at "kunne" loebe - og haaber saadan jeg rigtig faar taget hul paa det, saa det bliver en vane.
Droemme har man da lov at ha'...



1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er godt for stressen at løbe, og nu har du jo "fået hul på bylden". Du bestemmer jo om det bliver en ny god vane - fingers crossed! ;-)