09 juni 2007

Tabblo: Lunch time in the City
Dagens lunch time vandring foregik i omraadet omkring Liverpool Street Station. Jeg fik naesten slet ikke lyst til en tur til DK, da jeg saa Stanstedbussen afhente passagerer... Oh well, jeg kan vel vente til August!
Jeg gik et smut om Petticoat Lane market, for at se om jeg kunne finde en lille ting at tage paa til naar vi skal til 50-aars foedselsdag paa soendag - og det kunne jeg sagtens, men jeg fik mig snakket fra det, for jeg har sgi da toej nok til at kunne finde et paent lille outfit til en Sunday lunch. Godt saa!
Der er en art installation i Broadgate Circus, hvor skoejtebanen er om vinteren. Det er en lyd installation, som jeg lige skal have studeret lidt noejere. Jeg har faaet adskillige flasker vand med reklame for foretagenet og ind til flere flyers, men jeg kan ikke lige huske hvad det gaar ud paa. Den nysgerrige laeser kan finde info her.
Solen skinnede saa skoent at jeg satte mig i St Botolph's church yard og noed min sandwich og en flaske hyldeblomstesaft. Skoent!
Naah - jeg maa hellere se at komme i koejen. I morgen venter en begivenhedsrig dag - mere om den senere...



Ingen kommentarer: