29 juni 2007

Ikke ryger kursus!

Fra paa soendag har vi rygeforbud i England. Det bliver ikke noget problem for mig - tvaert i mod. Jeg afskyr roeg og elsker tanken om ikke at skulle plages med det!
Jeg afskyr ogsaa at der skal en lov til - det er sgi da et frit land vi lever i, eller er det? Anyhow, jeg vaelger at nyde det, for det bliver ikke anderledes.
Det bliver naturligvis et stort "problem" for nogle mennesker ikke at kunne ryge over det hele, men de risikerer da at faa et bedre helbred ud af det...
Foerst paa maaneden fik jeg et tilbud om et gratis traeningskursus, som vil hjaelpe firmaer til at blive roegfri!
Helt aerligt, hvor svaert kan det vaere. Stik et "rygning forbudt" skilt op!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Glæd dig, det er himmelskt at gå op pub og ikke hørme af askebæger når man kommer hjem, for ikke at tale om lungerne ...

(Ulempen er at man kan lugte de der naftalinkugler fra herretoiletternes pissoir, for ikke at tale om folks BO ...)

Tina - omme i London sagde ...

LOL Irene, jeg kommer ikke saa meget paa herretoilettet saa det goer noget¬

Anonym sagde ...

Stanken siver ud i krostuen ... Bare vent! ;-)