06 juni 2007

3 ferieboern i fjorten dage!

Vores nabos ene soen bor i Frankrig og vi passer normalt postkasse osv, naar de besoeger ham.

I aften kom de med en baljefuld ferieboern til os. Deres soen skulle have passet dem, men af en eller anden aarsag kunne det ikke lade sig goere og hvad goer man saa - aftenen foer man skal koere til Lyon? Joooeee... man ringer forsigtigt paa naboens doer og spoerge MEGET paent om de evt kan have ens kaeledyr boende indtil enden af Juni...


Ha - som om de faar dem igen! Jeg har savnet at have guldfisk lige siden vi mistede vores da vi flyttede her til for fem aar siden. Monstro ikke de kunne glemme at hente dem naar de kommer hjem igen, eller skal jeg virkelig ud og investere i en ny balje og fisk?
Gad vide hvad fiskene hedder? Nej, altsaa, det skulle vi da have spurgt om. Hvordan skal man passe tre dyr man ikke ved hvad hedder?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Flødeskum, lagkage og jordbær... Gode navne, ing!?

Tina - omme i London sagde ...

Mjooow - jeg har ellers doebt den fede: Polle. Hvorfor maa guderne vide, men det var det der faldt mig ind. De andre to kan hedde Victor og Viola, men det er en LAAAANG og kedelig historie. (",)

Anonym sagde ...

HA HA HA! Ja, den er da "rødhåret", Polle! ...

HA HA HA! Victor og Viola, dem kender jeg! Det er lidt ligesom Elvin og Elvira, der boede på Amager et sted jeg plejede at komme ...