14 juni 2007

Det gaar nok ikke at bruge dynamit...



Saadan river man et hoejhus ned, helt uden at bruge dynamit!

Jeg har gaaet og holdt oeje med denne bygning (snart: forhenvaerende!) lige siden jeg kom forbi den i min foerste uge paa mit nye arbejde.

Paa et tidspunkt gik nedrivningen i staa, fordi arkaeologerne fandt et enkelt potteskaar eller en knogle, men de synes da at vaere kommet i gang igen og pludselig gaar nedrivningen staerkt!

Dagens lunch time vandring gik blandt andet om til Lime Street og lige over for Lloyd's bygningen har de gang i at rive en anden bygning ned. Igen er dynamit lige som ikke en mulighed, men jeg synes nu stadig det er lidt en spoejs ide at pille den ned nede fra! Det lyder altsaa mere logisk at goere det oppe fra, men de ved vel hvad de laver.

Jeg holder oeje med dem!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

OH-OH, big sis is watching them ...