09 juni 2007

En strikket foedselsdag

Om lidt drager jeg til Trafalgar Square og strikker offentligt...
I dag er nemlig "World Wide Knit in Public day" og det strikkende folk moedes verden over og strikker offentligt.
Monstro ikke der bliver et enkelt billede ud af dagen? Jeg skulle blive meget forundret om ikke.
Forhaabentlig kommer jeg ogsaa lidt taettere paa at afslutte det baby-taeppe jeg er ved at strikke til en barnedaab jeg skal til den 1ste July. GULP - den deadline er lidt for taet paa!
Ud over at vaere World Wide Knit in Public day, saa er det ogsaa min foedselsdag og posten maa have sukket lidt, da han skulle levere til Sarf London i morges, for folk havde godt nok vaeret aktive ud i kortskrivningens kunst.
Nok herfra - der skal strikkes!

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tillykke med dagen.
Jeg går ud fra, at det gode vejr vi har i DK må være pga. dig, og forhåbentlig rammer solen også London i dag.
Hav en god dag med strikkepindene.

Anonym sagde ...

Hip hip Hurraaaaaa!!!

Anonym sagde ...

Kæreste tillykkeste!

Anonym sagde ...

Tillykke med dagen.

Anonym sagde ...

Jamen kære Tina.. Tillykke med fødselsdagen, håber du har nydt din dag!

Tina - omme i London sagde ...

Tak tak tak - alle. Jeg er helt sikker paa det er pga min foedselsdag at vi har saadan noget godt vejr, verden over... (",)

Lene sagde ...

Et forsinket tillykke skal der lyde fra det nordjyske, håber du havde en rigtig god dag :-)

Sanne sagde ...

Kære Tina, også et forsinket tillykke fra det russiske kontinent. Jeg er glad for at kende dig, du har inspireret mig på mange måder:-)

Tina - omme i London sagde ...

Lene - tak, det havde jeg i hvert fald. Jeg har lige lagt en post op om dagens eventyr...
Sanne - det er jeg da glad for - og lidt stolt over - at hoere. Tak for foedselsdagshilsenen.