28 juni 2007

Turen gik til Nordpolen

I gaar eftermiddag havde jeg et moede paa min gamle arbejdsplads og havde aftalt med et par af mine fhv. kolleger at vi skulle gaa ud for en drink efter moedet. Et par stykker blev til mange og alle sukkede hoejlydt, da jeg sagde at jeg ville gaa paa "the North Pole" pub bag kontoret.

The North Pole er en rigtig gammeldags East End pub, med Axminster paa gulvet og cash som den eneste betalingsmetode.


Landlorden, som udbroed: "Oh my GOD, it's a ghost", da han saa mig - og saa kom og gav mig et ordentligt knus, er den samme der har vaeret der alle de 10 aar jeg har frekventeret etablissementet, stedet er rent, middagsmaden er god og billig - og glassene skinner! Ergo, den ultimative pub i mine oejne.
Selskabet var hyggeligt og det var bare saa rart at se allesammen efter 6 maaneders fravaer. Jeg blev knust og kysset saa man skulle tro det var loegn. Jeg fik forbud mod at koebe en drink, men alligevel lykkedes det mig at faa en runde ind. :o) Nej, hvor var det bare hyggeligt. Jeg kom foerst hjem efter klokken elleve og var godt smadret og temmelig maettet af indtryk og SLADDER!!! "Tee, have you heard...?"
Skoent var det, men stadig ved jeg at jeg tog det rigtige valg, da jeg rejste der fra og startede i min nye rolle. Det var fedt at besoege, men jeg er saa tilfreds med mit nye job og vil slet ikke bytte, skoent ejerne er overbeviste om jeg kommer tilbage paa et tidspunkt!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Man skal aldrig sige aldrig, og der er jo ingen der siger at man ikke kan komme til bage i en større stilling ... ;-)

Anonym sagde ...

:-)

Paa min gamle arbejdsplads sagde de altid naar nogen stoppede - Man kan stoppe her, men man kan ogsaa ALTID komme tilbage :-)

Om som Irene siger, man skal aldrig sige aldrig.

Tina - omme i London sagde ...

Jeg siger skam heller ikke aldrig, men nu har jeg jo lige gang i en 17-18 ting her!