14 marts 2010

Mother's day

I dag er det "mother's day", eller rettere er det egentlig "mothering Sunday", som er en kristen festival, men ideen forbliver saadan ca den samme. Som altid blev jeg begavet fra morgenen af med en smuk sammenplantning og kort fra baade min elskede og fra vores aeldste datter, som jo ogsaa selv er i gruppen der fejres i aar og havde vaeret vaagen nok til at faa kortet sendt med posten. Hele banden kommer senere i dag og spiser og saa vil jeg glaede mig til at fejre min smukke datters foerste mors dag, dagen foer lille bebsen bliver to maaneder gammel!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Happy mother's day, Tina :-)

Håber i får en hyggelig dag.

KirstenK sagde ...

Jeg siger også happy mothers day to you...

Lene sagde ...

Det kan kun blive en god dag :-)

AagePK sagde ...

Og jeg, som troede, at "Mothering sunday" var den dag, de kristne mænd made their wives to mothers; derfor holdt jeg mig to the old times religion, hvor der var frit slag året om.
Dér kan man bare se, så lærte jeg også noget nyt dén dag!
;-)

Tina - omme i London sagde ...

Pernille - tak skal du have. Du kan tro den var hyggelig. :)

Kirsten - tak. :)

Lene - lige praecis, alle ingredienserne pegede i hvert fald i den rigtige retning.

Aage - LOL, det andet var sgi da heller ikke vaere at stoette. Taenk sig alle de boern der ville blive foedt lige midt i julen!

Donald sagde ...

Nådada - det bliver spændende at høre om datterens første mors dag. Sikke nogle pæne blomster, du har fået :-)

Tina - omme i London sagde ...

Donald - der er nu ikke saa meget at berette, ud over at hun blev rigtig glad for baade blomster og kort. :)