17 februar 2008

Saa er den betalt

Saa er billetten i posen, til naar den 10. Maj Kim Larsen og Kjukken kommer til Shepherd's Bush Empire og giver koncert. Der er laenge til endnu, men jeg glaeder mig allerede. De var her for nogle aar siden og det var bare saadan en god koncert. Jeg var lige ved ikke at tage afsted, da jeg ikke anede hvad "Kjukken" handlede om, men koncerten var FOL nok til at ogsaa jeg kunne foelge med - og joesses, hvor spillede de bare godt!

Billedet har jeg laant fra deres webside.

Jeg skal moedes med min veninde og hendes 8-aarige soen, saa han kan laere lidt af sit moedrendes ophavs kultur. Han er i hoej grad modtagelig for den slags og jeg glaeder mig virkelig til at se hvad han siger til saadan en koncert. Roll on the 10th of May. :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kommer han mon også et smut til Barcelona? - Selvom der er længe til kan man vel godt allerede nu ønske god fornøjelse... ;-)

capac sagde ...

Hø,hæ,he! :-)