02 juli 2008

Det er sommer i Danmark

Til trods for den korte varsel naaede jeg at faa bestilt godt vejr... Det er jeg saadan set glad for, for jeg er lige frem gaaet hen og er blevet lidt solbraendt.
Ok, meget lidt, men der er altsaa forskel paa foer og efter... Der er vel ingen der kunne vaere i tvivl om hvilket billede representerer hvad?
Naah, nu vil jeg gaa ud i det danske sommerland og se om jeg kan finde nogen steder hen. Lige praecis min Koebenhavnsgeografi er nemlig lidt manglende (laes: MEGET). Foreloebigt vil jeg lige et smut i Frederiksbergcenteret og mon saa ikke jeg finder i Tove Ditlevsens have til klokken 14, naar jeg altsaa lige har vaeret omkring hovedbanen, for at stille min bagage fra mig.
Saa vidt jeg ved ligger haven lige i naerheden af et af de utallige steder Irene har boet, saa hvis jeg starter fra en ende af saa naar jeg vel der hen paa et tidspunkt!
KØBENHAVN - here I come...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor længe skal du være her?
Jeg arbejder jo på Frederiksberg, så måske vi ku drikke en kop kaffe (eller en øl) ved Frederiksbergcentret torsdag eller søndag.

Kram fra Therese

Tina - omme i London sagde ...

det ville vaere fedt, men jeg smutter I aften, saa det bliver naeste gang:)

Anonym sagde ...

Jeg er voldsomt imponeret over hvor godt ydersiden af kruset matcher hudfarven ... ;-)

Anonym sagde ...

Så du nåede lige endnu et smut til DK i sommer :-) Håber du fandt Tove Ditlevsens Minde, som den vist hedder. Kender den udmærket, madkvaliteten er meget svingende, men udehyggen er helt fin - det var den ihvertfald sidste forår, hvor jeg var der sidste gang :-) Håber du kom godt hjem, det der med gaten husker jeg så tydeligt fra Gatwick for 4 uger siden :-) Men som regel finder vi jo hjem alligevel på et eller andet tidspunkt!