29 juli 2008

En service meddelelse

Hulens, jeg fik ikke det hele med! Her i London har vi nogle ualmindeligt gode service meddelelser paa vejen. Der staar "look right" eller "look left" paa jorden ved fodgaengerfelterne.

Jeg synes simpelthen det er skide smart og saa synes jeg i oevrigt at lige praecis dette fodgaengerfelt paa Addington Village station var utroligt flot. Gad vide om jeg faar mig taget sammen til at komme ned og faa taget et ordentligt billede, hvor HELE beskeden er med i billedet, som i oevrigt ogsaa skal vaere lige, men der ud over - saa er jeg helt tilfreds med jeg fik fanget feltet med mit knipseri!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tror du ikke bare at bystyret belv træ af alle de tåbelige turister, der blev kørt ned hele tiden, fordi de glemte hvor de var?? ;-)

Men det ER en stor hjælp, for jeg glemmer det da hver eneste gang, jeg er i England :-)

Anonym sagde ...

"blev træt".....skulle der ha' stået :-D

anjoe sagde ...

Det er en smadder god idé, og ja det er virkelig flot lavet!

De mange dages varme her i Danmark har vist ramt mit læsecenter, for dine ord blev til LOOK LIGHT, og dermed til en cigaretreklame, ups. Heldigvis, synes jeg altså, er
Midtlolland i dag begavet med et tykt skylag, og senere på dagen skulle regn berige den tørre jord ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Pernille - det maa helt sikkert vaere noget der er kommet til siden resten af Europa er blevet enige om hvilken side af vejen de skal koere i. :)
Anjoe - Look light or Look wrong :)