27 juli 2008

Gad vide om man kan finde en Havhingst?

Vi var tidligt oppe i morges, har faaet ordnet alt muligt inden middag og besluttede os derfor for en lille udflugt. Udflugten gaar til Lowestoft, paa den Engelske oestkyst, hvor vi har opdaget at Havhingsten fra Glendalough ligger og venter paa der skal blaese lidt op, saa de ikke skal ro hele vejen hjem.

Det var oprindeligt Irene der satte mig paa sporet af Havhingsten (fik du den overhovedet at se?), som har overvintret saadan ca. i hendes baghave. Jeg synes det var lidt sjovt at den skulle sejle fra Irene, forbi mig, gennem Limfjorden til Far og Mor og saa videre til Nordsjaelland, hvor en del af familien bor og havde derfor besluttet at besoege den paa et tidspunkt. Vi var naer ved at glemme det, eller rettere var tiden lige ved at smutte fra os, saa vi tager den paa den sidste Engelske post. Fotografiapparatet og badebukserne (man kan aldrig vide) er pakket og jeg haaber paa at kunne bringe billeder fra Lowestoft paa et tidspunkt.

En anden aarsag til at koere et smut til Lowestoft - der har vi aldrig vaeret foer og vi elsker simpelthen at tage paa udflugt!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den lå i Wicklow harbour i 2 døgn, kun en time eller halvandens kørsel fra min dør - men UDEN jeg vidste det! Fanme!!!

Tina - omme i London sagde ...

Du maa et smut til Glyngoere, naar den kommer der. Skal du egentlig til Fur i sommer?