06 juli 2008

Saadan en weekend kan snart gaa!

Weekenden er floejet afsted og pludselig er det sent soendag aften! Jeg begriber ikke hvad der bliver af tiden, men det kan selvfoelgelig vaere at den ville straekke lidt laengere, hvis ikke altid vi havde saadan et stramt program!

Igaar var vi et smut i Coventry med lidt ting til en nyindflyttet veninde. Joesses, hvor har vi bare meget skrammel og hvor kunne vi bare noejes med det halve, eller det halve af det, for den sags skyld. Anyhow vi pakkede en koekken/badevaerelses/sovevaerelse/stue-pakke og drog nord paa. Jeg huskede at tage en lille paen vase med, men glemte at faa plukket nogle af alle vores utallige roser, for joesses, som de har gode forhold i aar.

Vi naaede at faa en lille hyggelig pub lunch i dag. Det vil sige den var knap saa hyggelig som planlagt, idet den foerste portion til min veninde var stenkold! Oh well, vi overlevede det og havde egentlig en meget hyggelig lunch trods alt.

Vi skulle en tur omkring Regent's Park for at hente min venindes soen, saa jeg havde strikketoejet med i tasken. Der er ikke saa langt, men det tager trods alt lidt tid, naar det hele er bykoersel og jeg naaede da at faa strikket en del raekker. Jeg har allerede to faerdige projekter liggende, som skal vaskes og straekkes ud, men det kunne jeg jo ikke saa godt ordne i bilen!

Hen under aften trak skyerne sammen og gav en vaeldig drama paa himlen. I foelge vejrudsigten skal det blive ved i den naeste lille uges tid. Det kan jeg egentlig ikke rigtig forstaa, for Wimbledon er da overstaaet og det plejer da bare at regne til Wimbledon - ikke? Nu haaber jeg vi kan faa lavtrykket overstaaet i loebet af ugen og saa kunne vi godt bruge en weekend med badevejr! Jeg begynder lige saa stille at krydse fingre nu - og haaber paa det bedste. :)

Ingen kommentarer: