18 juli 2008

Dagens lunchtime vandring - SOS!

Dagens lunch time vandring foregik MED paraply. Det stoevregnede paa den maade hvor man virkelig kan blive gennembloedt, hvis ikke man er forsigtig, men nu er jeg jo heldigvis udstyret med en ordentlig firmaparaply, saa det stoppede ikke mig i min plan!

Jeg var inviteret paa lunch af en jeg kender og han havde bestilt et bord paa SOS - altsaa, Smiths of Smithfields. Jeg har tit gaaet forbi og taenkt over at vi skal proeve at spise der en dag, men det er aldrig blevet til noget foer.

Det er det nu og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg spiser der. Jeg fik en kaempe "Smith's 10 oz burger" med kongfritter og syltede agurker. Det var virkelig laekkert og nogle kaempe portioner. Jeg er VILD med kongfritter og spiste kun halvdelen af dem der var blevet stillet frem!
Restauranten ligger paa en 3-4 etager og alle etager er anderledes. Som man bevaeger sig op i bygningen bliver dugene hvidere og menuen dyrere, saa vidt jeg kan se, men joesses, som er det alle pengene vaerd! Det var vidst godt nok der skulle en god 10-15 minutters gaatur til for at komme hver vej, for ellers skulle jeg vidst paa skrump i weekenden!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Endnu et fif til min liste, det skal prøves næste gang i London. Spændende og utraditionelt. Sådan en burger kunne nu godt finde vej til mig :-))

Tina - omme i London sagde ...

Fedt - stedet er bare saa laekkert. Et rigtigt "find".