08 juli 2008

Jeg er vidst blevet lettere sindsyg!

Det hele startede med en ganske fredelig email den 1. Maj 2008...

Following last year's successful race, I have registered the company to take part in the JP Morgan Chase Corporate Challenge which takes place on Wednesday 9 July at 6.45p.m. in Battersea Park. The Chase Corporate Challenge is a 5.6 km ‘fun’ run in aid of Sports Aid. The general plan would be to head over to the park (leaving the office at 5 pm), complete the run and raise some money for charity and then relax afterwards. It was a very well organised event last year with one being able to leave bags and coats safely and after the race there were beer and food tents for sustenance after the event.

"Beer and food tents" loed egentlig ganske godt og saa kom den ene efter den anden og sagde "you're always game for a laugh - you will be coming, right?" Guderne maa vide hvad der gik af mig, men jeg registrerede og i dag landede denne her paa mit skrivebord:

WOT - det er i morgen jeg skal LOEBE 5 km. Jeg har sgi da ALDRIG loebet laengere end en enkelt kilometer, never mind fem! Altsaa, jeg kan gaa saa langdt det skal vaere, har gaaet bromarch, Fur rundt, moellemarch, julemaerkemarch, alskens andre marcher og saagar haervejsmarch, men LOEBE 5 km; det kan man da ikke; eller rettere, det kan JEG da ikke!

Oh well, hvis jeg ikke skriver igen efter imorgen aften, saa gaar jeg ud fra min nekrolog kommer til at staa paa websiden! Wish me luck - jeg faar behov for det!


8 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Ha ha ha... du er SÅ sjåw, Tina - og jeg er sikker på, at du er stædig nok til at gennemføre i fin stil, så rigtig god fornøjelse :-)

Regitze sagde ...

bare hornene ned og igennem muren, Tina. i et adstadigt tempo - lige fra starten.
der må være noget ved det, siden så mange gør det. undervejs: glæd dig til en god øl og god fornøjelse:)

Anonym sagde ...

Åh nej Tina.. Det ville jeg heller aldrig klare! :o)

Du må gå og småløbe lidt hvis du ser nogen med et kamera.. Ha ha

God tur..

Anonym sagde ...

I wish you all the Best :-)

Unknown sagde ...

God tur - spændende - så længe du har nogle fornuftige løbesko, skal det nok GÅ ;o)

Anonym sagde ...

All the best of luck og fingers crossed - vil ingen nekrolog af ellers mange tak ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Ja I kan sgu sagtens grine, men hvis I saa det vejr vi har her i dag... SUK, hvor er jeg bare LIDT klog!

Anonym sagde ...

ER BLEVET sindsyg! Tina, jeg har vidst det længe, det er nu bevist. Du ER sindsyg! Towle kwun!