28 oktober 2008

En blandet landhandel

Da vi var paa vej tilbage til kontoret i middags kom vi forbi en forretning jeg aldrig har lagt maerke til foer. Jeg gad egentlig vide om jeg er gaaet ned ad den gade foer - anyhow, jeg skal tilbage dertil igen, for der er noget der skal undersoeges naermer!

Forretningen har et helt udstillingsvindue med cigaretpapir med forskellig smag. Jeg hader rygning, men jeg kan da ikke lade vaere med at vaere fascineret af at papiret har forskellig smag - og at man kan fylde et helt vindue med det!

I dag er Diwali og jeg burde virkelig have et rigtig paent stearinlysebillede i den anledning, men, men, men... En af mine kolleger havde en aeske "Indian sweets" med i dagens anledning og jeg skulle simpelthen tage mig grundigt sammen for ikke at spise hele aesken. Jeg er helt vild med dem - og de feder bare helt vildt! Jeg snuppede bare en enkelt og gik saa og pudsede glorien resten af dagen. :)

Mange gange i ugen gaar jeg forbi dette skilt - og i dag havde jeg husket at faa mobilen med. He he - fedt navn paa et firma. Jeg har endnu ikke set hvem der arbejder der, men det ville ikke undre mig om de slet ikke saa spor nerdy ud.

Jeg havde en aftale i Penge klokken 17.45, saa jeg slap tidligt fra kontoret og gik over London Bridge i dagslys, til trods for vi lige har skruet klokken en time tilbage. Der var bare saa stille, fordi jeg var der lige foer alle fik fri. Jeg kunne fristes til at proeve at gaa saa tidligt igen en anden gang...Skyerne der traekker op omkring os skulle, efter sigende, have noget sne i dem. Der kom lidt stoevregn/slud/hagl tidligere, saa det kan vaere det er sandt. Jeg skal vidst lige se nyhederne og vejret i aften. Det kan vaere jeg skal have vinterfrakken frem i morgen tidlig.

2 kommentarer:

Lotte sagde ...

GeeksNerds LOL!
Jeg forestiller mig noget med IT af en eller anden uransagelig (?!) grund...

Tina - omme i London sagde ...

Det tror jeg ogsaa det er; well, jeg aner det faktisk ikke, nu jeg taenker over det. Jeg har jo bare set doeren. LOL!