18 oktober 2008

Hmmm... ingen stoerre succes!

Himlen var hoej og blaa i dag, men vinden var kold og lumsk. Det gjorde ikke noget, jeg tog da bare frakken og et halstoerklaede paa og saa begav jeg mig med min kollega ud i vejret for at finde noget lunch.
Vi gik ned gennem den lille park ved St Botolph kirken ved Bishopsgate og videre over gaden til en lille Greasy Spoon vi havde set et par gange, naar vi gaar forbi.

Cafeen viste sig at vaere en Ponti's, saa ikke en af de saedvanlige smaa luskede steder. Well, det var baade smaat og lusket, men ikke saadan paa den saedvanlige maade, men under lidt mere ordentlige forhold. Maden var skuffende, for at sige det mildt. Jeg fik en bagt kartoffel, som smagte af koeleskab! :( Oev, jeg hader mad der skuffer.
Vi tog en troestetur tilbage gennem parken, hvor jeg simpelthen blev noedt til at stoppe og fotografere dette smukke trae.

Jeg havde aftalt med Lloyd at han skulle hente mig, saa vi kunne gaa i gym over for mit kontor. Det blev en 15 baner kortere tur end de 100 baner (1,600 meter) jeg havde planlagt, da det viser sig stedet lukker klokken otte om Fredagen. Oh well, intet er saa skidt at det ikke er godt for noget og efter som vi var saa taet paa Hoxton omraadet besluttede vi os for at spise Vietnamesisk.

Lloyd mente ikke det kunne svare sig at staa i koe paa Song Que Cafe og fik mig overtalt til at gaa paa Hanoi Cafe i stedet. Det faar han ikke lov til igen, for det bliver ikke et sted vi kommer til at frequentere!

Jeg fik krabbekloer, som jeg kunne have koebt bedre i "Iceland" og en skaal "rare beef pho", som var den slappeste balje pho jeg nogensinde har klappet oejne paa. Oev, hvor skuffende. Ikke engang oellen var god. Den var alt for fuld af gas og jeg foelte som om jeg havde faaet trommesyge da vi gik der fra. Naeste gang er vi enige om at gaa paa Song Que!

P.S. - bare rolig, vi overlever nok en enkelt dag med ringe mad. :)

6 kommentarer:

Conny sagde ...

Det er så dejlig ,at du hver dag skal ud for, at finde lunch, på den måde får jeg jo set lidt af London. Du må altså lige fortælle mig ,hvad det er, den form for mission du dyrker,jeg kan ikke rigtig forstå hvad det er

Anonym sagde ...

Hmmm, har altså efter kun et enkelt besøg også svært ved at forestille mig, at der er noget bedre en Song Que :-)) Har allerede givet anbefalingen videre til nogen, der skal til London om et par måneder - håber selvfølgelig også selv snart at kunne gøre kunsten efter, uhhhhhmmm for lækker mad .-))

Tina - omme i London sagde ...

LOL Conny, dit ordvalg fik mig lige til at spaerre oejnene lidt op! Den "mission" jeg dyrker er inden for boersmaeglerfaget.
Sole - Jeg vil helt klart give den besked om bestemt IKKE at gaa paa Hanoi Cafe, bare i tilfaelde af de beslutter sig for ikke at gaa paa Song Que!

Conny sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Conny sagde ...

Hi Hi Tina.
Du må undskylle min stavefejl, der skulle stå "motion" og i farten fik jeg slettet din kometer det var ikke mening, men bort set fra det, går det godt i Viborg
Rigtig god weekend

Tina - omme i London sagde ...

Oh la la - jeg svoemmer :)